Snö & rep

Jaha då va det dax att titta ut igenom fönstret och se all snö som kommit under natten.
Fan att det alltid ska vara något fel med vädret när jag ska nånstans.

Nu sitter jag i mitt rum, som jag måste städa, och funderar på hur i LINGONSYLTEN jag ska komma fram till replokalen utan att:

1. frysa ihjäl.
2. väga 25 kilo mer pga. all snö som kommer sitta fast i mina kläder.
3. bli på dåligt humör.
4. bli dyngsur när all snö på mig smälter.
5. bli förbanad på SL som glömt att det kommer snö under vintrarna.

Men jag antar att jag inte kommer ifrån något av dessa problem.
Ska man verkligen behöva stå i 20 minuter extra, bara för att SL inte kan klara av vintern?
Efter förra vintern så tycker man fan att dom borde ha lärt sig att vinter medför sif snö...
Inte nog med att ska ska ta mig till replokalen utan jag måste ju därifrån också och då är kl 20 och då är de lite kallare ute än va de är just nu. *suck*

Men nu är de dax att jobba dem rummet här hemma.

"...the angel closes her eyes..."

Lightning Crashes - Live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0