Sjuk

Är inne på min andra dag med feber, har inte kunna sova inatt och har ont i halsen.
Men på något sätt så har jag lyckats jobba två dagar och hållt humöret uppe.
Så jag tycker att jag ska ge mig själv en applåd. *Klapp, klapp*

Men hur som hälst så är det dax för en ny spelning imorrn med The Boys i Concealed Asylum.
Fan jag hoppas att jag mår bättre då, men vi får se.
En sak är säkert iallafall och de är att vi går på även om jag är sjuk. (IMORRN BLIR DE SHOW)

Sen upptäckte jag en sak när jag satt och läste Metro idag.
De är sjukt tråkit att Elvis (sköldpaddan) är utbytt.
Men den nya serien är bra den också.

Så då tackar jag för mig.

SNUSK ÅT ALLA!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha den som väntar på något gott.... :P

2010-11-02 @ 19:14:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, ingen orsak, tycker de är kul om folk jag känner skulle börja lyssna på er :) Krya på dig

2010-11-02 @ 21:03:45
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0