Bingan

Hahaha, vilken underbar kväll på ROQ igår.
Mycke öl och riktigt bra sällskap bla. Marcus, Nicke, Simpa, Emy och Bingan.
Och just Bingan har jag en liten, men rolig, historia att berätta om.
 
Efter att ha varit på ROQ till Stängning så rör vi (Jag, Bingan, Simpa och Emy) till Gullmarsplan.
Vi hoppar på nattbussen mot Handen och Simpa och Emy hoppar av vid sågen.

Jag och Bingan sitter nu och sover bredvid varan på bussen i en halvtimme till.
När vi sedan kommer fram till Söderbymalmsskolan (två stationer innan jag ska hoppa av),så vaknar jag av en tung "DUNS".
"Vafan?" är de jag säger när jag vaknar till. Sen kommer de...
"Bingan?" Han satt inte bredvid mig längre, utan har ramlat ner på golvet.

Som tur va klarade han sig bra, men blödde ifrån näsan och ett finger.
Annars va de en helt underbar kväll.

Thank You Detroit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0