Måndag


Vakna kl 07.00 som jag skulle och gick och duscha. Måndagar brukar vara sega, men jag klarade av de bra. kl 07.30 så hade jag duschat och käkat. Men då började allt. När jag satt och ringde Isak så kollade jag på våra nya tider i skolan. Vi började inte kl 08.00 utan kl 09.40. Jag skulle ha kunnat sova till kl 09.00. Jag hade druckit kaffe, så de va ingen idé att försöka sova igen. Men tillslut kom jag till skolan efter att jag suttit hemma i två timmar och gjort ingenting. Då har vi lektion i ett av dom ämnen som jag skulle behöva lägga ner lite mer tid på, men dom saker jag behövde hade jag glömt hemma. Underbar start på veckan och som topp på de hela så börjar jag bli sjuk (IGEN), bra när man har ett gigg på fredag.

Men jag hoppas att ni har haft en bättre dag och hoppas att eran vecka blir bra också.

Om ni inte har något att göra så är de bara att dra till Fryshuset/Klubben och kolla in banden som spelar där. De börjat kl 19.00 och kostar 100 i dörren. Vi går på kl 23.00.


-You're all quite short, aren't you?
-Well yeah, we're children.
-Well that's no excuse. I was never as short as you.
-You were once.
-Was not.

Charlie And The Chocolate Factory (2005)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0