Skriv, skriv, skriv

Ni har man kommit på sig själv hur mycket jag sitter vid den här datorn och skriver.
Jag håller just nu på med två låtar och en bok, de här kommer inte sluta väll.

Nä jag skoja, de är klart de kommer.
Men de är verkilgen kul att skriva.

Men de jag tänkte skriva om idag var....

JO, vi i Concealed Asylum försöker bli framröstade till Metaltown 2011 och behöver så mycke hjälp vi kan få.

Om någon känner för att hjälpa till så gå in på
www.metaltown.se och tryck på önska artist.
Sedan trycker man på artist 1 och letar upp oss (Concealed Asylum).
Man har även chans att vinna två biljetter själv.

Tack på förhand.

-
Julian? I haven' seen you i twenty years. You look good.
The picture the police have of you doesn't do you justice.
-What do the police know about justice?

Children Of Men (2006)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0